Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Promovare online


       Ai creat o prezenta online pentru afacerea ta? Eu sper ca da pentru ca ai citit o publicatie anterioara unde vorbeam de site. Si daca nu ai creat prezenta on line prin acest articol am sa iti dau motive sa faci cat mai repede acest lucru.
       Obiectivul clar pe care il ai este ca afacerea sa atraga cat mai multi vizitatori online si de aici vor fi si clientii online. Potentalii clienti trebuie sa gaseasca afacerea ta atunci cand cauta pe NET. Folosirea motoarelor de cautare presupune folosirea de cuvinte dedicate scopului in care se face cautarea. Atunci cand cuvintele de cautare (cheie) se potrivesc cu afacerea ta, motorul de cautare trebuie sa afiseze compania ta in rezultate. Pentru a obtine acet efect folosim doua metode.

SEO – Optimizarea site pentru motoarele de cautare, activitate prin care compania va aparea in rezultatele cautarilor organice (neplatite). Utilizarea eficienta a cuvintelor cheie in prezentarea afacerii presupune ca stii cum sunt folosite aceste cuvinte in cautarile utilzatorilor.

SEM - Marketing digital prin motoarele de cautare, activitate prin care se cumpara spatiu publicitar in rezultatele cautarilor.  Asa urmaresti sa apari cat mai sus in rezultatele cautarilor si sa comunici informatii relevante despre afacerea ta catre utilizatori. Afisarea rezultatelor in pozitie cat mai inalta este rezultatul unei lictatii in care compania ta se lanseaza pentru cuvintele cheie care o reprezinta.

      Publicitatea online o impartim in doua capitole, dupa modalitatea de afisare:
          - reteaua de cautare
          - reteaua de display

In reteaua de cautare anunturile publicitare apar sub forma text ca urmare a cautarilor utilizatorilor folosind  cuvintele cheie care se potrivesc cu activitatea ta.

In reteaua de display anunturile apar  sub diferite forme: text, imagini sau videoclipuri. Cuvintele cheie permit directionarea anunturilor catre anumite zone online (site-uri) cu continut diferit: stiri, bucatarie, sport, calatorii, etc. Putem alege profilul celor care sa le acceseze si site-urile pe care sa apara anunturile: Google+, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest.

       Iti dai seama cu cati utilizatori de NET poti interactiona? Si nu am vorbit nimic despre e-mail marketing.

       Vezi de ce spun: CLIENTI DIN NET?


Postări populare